Og så bare en gang til for os der er sløve.
Tio Malo Skrev:F. eks. på eBay fungerer positiv feedback som bevis om modtagelsen.
EBay har - BTW - lige lanceret ny Buyer Protection Program som garanterer at du får dine penge + den oprindelige shipping retur hvis varen ikke dukker op. Så vidt jeg forstår, er der ikke et max. beløb (så længe vi opererer indenfor de normales grænser).
John

Paypal's Buyer Protection Program/Dispute Resolution Center er intet værd da det er baseret på gyldig tracking information. Jeg har selv for nylig mistet 1500 kr. da jeg aldrig modtog den vare jeg havde købt. Sælger var så snu at opgive et gyldigt tracking nummer på en anden pakke han havde sendt til Danmark (en måned før jeg handlede med ham) og den stod sørme som værende modtaget i USPS tracking system og sagen blev derfor afsluttet i sælgers favor. Jeg fik ikke en krone tilbage. Jeg gjorde efterfølgende Paypal opmærksom på at sælger havde opgivet et forkert tracking nummer, men har aldrig hørt fra dem. I praksis betyder det at du kan sælger hvad som helst på eBay uden at sende varen efterfølgende. Blot du kan fremvise et gyldigt tracking nummer kan køber intet stille op (eksempelvis ved og sende en tom pakke). Der findes næppe nogen anden virksomhed der har SÅ dårlig kundeservice og skider SÅ meget på deres kunder som Paypal. Og laver man en hurtig søgning på Google dukker der i tusindvis af skrækhistorier op, så intet nyt i det. Det eneste problem er at der ikke pt. findes et bedre alternativ, så vil du handle på eBay er Paypal trods alt stadig den bedste betalingsmulighed, da en bankoverførsel giver endnu mindre sikkerhed.
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Og så bare en gang til for os der er sløve. - af DonWerner_phpbb3_import15776 - 13-02-2010, 03:55 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)