13-02-2010, 02:10 PM
Godt er der da masser af. Den første kolonnehjuls fastbeat automat kronograf - og en maskine som har kørt næsten uændret i små 40 år - siddet i masser af fine Rolex Daytona - og er til at betale - og som DeLuca, i flot design, der ikke lige hænger på træerne, men skal jages lidt - det er vist alt sammen godt.
Ja der er utroligt mange dele i en kaliber type 400/4xx - og den er med dato og fastbeat med sine 36000 svingninger mod de mange lavoktan daytonaer uden dato
(valgt af Rolex for sikkerhed og service venlighed mener jeg - og intet galt i det - tværtimod i inje med deres mål)
Den skal ha lidt mere tid ved service. Jeg kan få det gjort klart under 2000 kr, men jeg er også en genganger, men hos vintage urmagere bør du kunne få et godt service for omkring 2.500 kr - og de skal gerne bruge speciel fast-beat olie
Godt valg

og her sammen med sin sortøjede bror - Rainbow

vh
Ja der er utroligt mange dele i en kaliber type 400/4xx - og den er med dato og fastbeat med sine 36000 svingninger mod de mange lavoktan daytonaer uden dato
Den skal ha lidt mere tid ved service. Jeg kan få det gjort klart under 2000 kr, men jeg er også en genganger, men hos vintage urmagere bør du kunne få et godt service for omkring 2.500 kr - og de skal gerne bruge speciel fast-beat olie
Godt valg

og her sammen med sin sortøjede bror - Rainbow

vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)