11-02-2010, 08:36 PM
Seamaster 300 er et af de pænt store Vintageure fra Omega.
Et lækkert ur med de skønne snoede horn - som jeg synes er fantastisk flotte.
Det er jo så også en ret eftertragtet model som prismæssigt ligger mellem 10 og 18 K afh. af stand osv.
Og som sædvanligt med de populære modeller skal man sikre sig at alt passer sammen. Der er ofte skiftet visere, krans osv.
Kox ved meget mere om netop disse ure så han melder måske ind - og Speedy er også velinformeret, så mon ikke han kan korrigere min pris - nedad. det plejer han
Mærke og model: Omega Seamaster 300
Årgang: 1967
Kasse: Rund stål kasse i ok stand men smuk graveret Seamaster logo på bagsiden
Højde: 14 mm
Diameter: 42 mm uden krone
Skive: Den flotte sorte skive med store luminerede index. Der er en del patina med varierende intensitet. Originale sværd visere også med patina
Rem: Sort Natorem
Caliber: 565 Automatic med dato stand 2
Caliber nr.: 26890888
Ref. Nr.: ST 166.0024-67

vh Baun
Et lækkert ur med de skønne snoede horn - som jeg synes er fantastisk flotte.
Det er jo så også en ret eftertragtet model som prismæssigt ligger mellem 10 og 18 K afh. af stand osv.
Og som sædvanligt med de populære modeller skal man sikre sig at alt passer sammen. Der er ofte skiftet visere, krans osv.
Kox ved meget mere om netop disse ure så han melder måske ind - og Speedy er også velinformeret, så mon ikke han kan korrigere min pris - nedad. det plejer han
Mærke og model: Omega Seamaster 300
Årgang: 1967
Kasse: Rund stål kasse i ok stand men smuk graveret Seamaster logo på bagsiden
Højde: 14 mm
Diameter: 42 mm uden krone
Skive: Den flotte sorte skive med store luminerede index. Der er en del patina med varierende intensitet. Originale sværd visere også med patina
Rem: Sort Natorem
Caliber: 565 Automatic med dato stand 2
Caliber nr.: 26890888
Ref. Nr.: ST 166.0024-67

vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)