05-02-2010, 01:24 PM
dwndler Skrev:Citat:Gode priser hos Joseph!!!!!
vh Baun
Nu ved jeg ikke om nogen herfra har handlet hos ham, men hver gang jeg kigger på hans priser, så tænker jeg, at denne mand bor på en anden planet, mht. hans prissammensætning. Det er jo rigtig nok, at han har nogle sjældne sager liggende, men at give 1200 eller 1600 euro for en Omega fra 1944-45 med hvid eller sort skive lyder alt, alt for meget i mine ører. Nu ved jeg ikke, hvor mange ure sælger han, men jeg må nok tage hatten af, hvis han kan sælge ure til disse priser og specielt i disse tider.
Det jeg mente var jo ikke at Joseph har "gode priser" for en køber, mere at han altså sætter den model vi taler om her 500€ højere end mange andre Omegaer fra samme tid.
Joseph har solgt flere hundrede (måske over tusind) Omegaer - du skulle se hans arkiv - det er ikke småting han har solgt.
Men os der snuser rundt konstant finder dem jo ofte til bedre priser - og tager en chance ind imellem - det gjorde du jo selv! Du vidste jo ikke præcist hvad du købte, men tog chancen og var dygtig og heldig. Vi ved også et par tusind gange mere en en gennemsnitskøber til en Vintage Omega!
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)