Jeg blev så glad
Jeg har været hyppig gæst her på forum i snart et par år. HG var den første herindefra, som jeg mødte IRL. Vi har jævnligt mailet sammen, både om ure, men også om tilværelsens andre ting. Henrik er en utrolig behagelig mand, som har en høj integritet og er god til at sætte sig i andres sted. Han er humoristisk og rigtig rar at være sammen med.

For nogle dage siden, så henvendte Henrik sig med nogle spørgsmål om vintage Seiko. Han ville gerne have mit besyv med omkring en model, som han havde kig på, og det fik han naturligvis. Jeg har altid advaret Henrik mod vintage Seiko, men han ville ikke længere høre på mine velmente råd. Nu SKULLE han igang med vintage Seiko, lød det fra ham. Ad forskellige omveje, så endte Henrik med "min" 7548 i urkassen.

Idag, der modtager jeg så en gave med posten. Jeg bliver glad ved modtagelsen, for det er jo altid rart, når nogle tænker på en. Da jeg så lukker op, så er jeg ved at tabe kæben - inden i pakken, der har Henrik lagt:

İmage

Begge remme er super lækre, de supplerer hinanden rigtig godt, og så passer de mig super godt på armen Icon_e_smile

Hver dag lærer mig nyt, og idag, der er jeg af Henrik blevet mindet om, hvor vigtigt det er at kunne give, men også hvor vigtigt det er at kunne tage imod. Jeg har i en periode gået og været lidt indestængt og fokuseret negativt på en masse ting og så er det super rart, at nogle kan inspirere og vise vejen Icon_e_smile Henrik, jeg vil gerne sige dig MANGE TAK ! Både for remmene, men også for "reminderen", som naturligvis er den vigtigste gave af de to Icon_e_wink Icon_e_biggrin

Og så de obligatoriske wrist shots Icon_redface

İmage

İmage
De venligste hilsner, John
Svar

Beskeder i denne tråd
Jeg blev så glad - af Joepete_phpbb3_import15783 - 05-02-2010, 12:05 PM
Re: Jeg blev så glad - af Bjarne - 05-02-2010, 12:07 PM
Re: Jeg blev så glad - af Kim T - 05-02-2010, 12:44 PM
Re: Jeg blev så glad - af Kent - 05-02-2010, 01:07 PM
Re: Jeg blev så glad - af Tukjær - 05-02-2010, 01:18 PM
Re: Jeg blev så glad - af jacob jensen - 05-02-2010, 01:45 PM
Re: Jeg blev så glad - af hannover_dk - 05-02-2010, 04:55 PM
Re: Jeg blev så glad - af John S. - 05-02-2010, 06:15 PM
Re: Jeg blev så glad - af HG - 06-02-2010, 09:05 AM
Re: Jeg blev så glad - af Len - 06-02-2010, 01:44 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)