04-02-2010, 01:06 PM
Hvis jeg kun ville ha et ur (uha - vist ret langt væk det her) så ja - bare der stod mindst 200 meter på den og jeg ville checke dens tæthed indimellem inden jeg gik ned på de 10 meter du beskriver (hvert andet - tredie år) - Hvis en kronograf var det jeg helst ville ha på armen og kun ET ur - så ville jeg da nappe en krono og lade den komme med til stranden.
Jeg selv ville aldrig tage mine kronografer på i vandet - endsige noget som helst andet ur - jeg er glad for - ud på badning - eller komme lidt sand under kransen.
Pivet men sådan er min rutine nu. Det bliver badeuret - normalt dette simple ur jeg gav 300 kr for (har faktisk lige købt en Citizen sag mere til 47£ til at ligge i skuffen i sommerhuset - venner kan godt lide også at få et ur med ned på stranden)

Bemærk lige der står DEEP SEA på den - Rolex dog, efterabere
vh
Jeg selv ville aldrig tage mine kronografer på i vandet - endsige noget som helst andet ur - jeg er glad for - ud på badning - eller komme lidt sand under kransen.
Pivet men sådan er min rutine nu. Det bliver badeuret - normalt dette simple ur jeg gav 300 kr for (har faktisk lige købt en Citizen sag mere til 47£ til at ligge i skuffen i sommerhuset - venner kan godt lide også at få et ur med ned på stranden)

Bemærk lige der står DEEP SEA på den - Rolex dog, efterabere
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)