Omega Seamaster (2594.52.00) uden box og certifikat
Counterfeight logoet belv vistnok først indført i 2007. På tidligere ure måtte man nøjes med indgraverede produktionsnumre på hornene. Disse indgraveres - såvidt jeg ved - stadig, sammen med anti counterfeight logoet.

Prøv at mødes med sælger, og se så hvordan urets stand er. Lænken er ret let at bringe i pæn stand, og store dele af urkassen kan også ordnes - så længe vi ikke taler om deciderede hakker i kassen. En af de dygtige urmagere, som anbefales her på siden, vil givetvis hurtigt kunne give dig et estimat over omkostninger forbundet med den optiske stand. Skal uret serviceres, så er det dog ikke helt billigt, idet cal. 3301/3303 er vanskeligere at servicere end cal. 1164 med 7750 "base".

Alternativt, frem for at gå efter en model, som du allerede har haft, så kunne du jo springe ud i nogle af Omegas øvrige chrono´er. Jeg er blevet meget glad for både Speedy Pro og Seamaster Chrono 213.30 Icon_e_smile

İmage

İmage

İmage

İmage

Hvis jeg havde pengene til det, så kunne Omega sagtens friste mig med andre modeller også Icon_e_wink Icon_razz
De venligste hilsner, John
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Omega Seamaster (2594.52.00) uden box og certifikat - af jacob jensen - 22-01-2010, 04:13 PM
Re: Omega Seamaster (2594.52.00) uden box og certifikat - af Joepete_phpbb3_import15783 - 26-01-2010, 11:30 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)