25-01-2010, 04:06 PM
JK Skrev:Det tror jeg ikke - men selv billige steder i cph kostede nemt 1000 kr uden overnatning - DTI byen f.eks. Jeg tror helt enkelt det måske er lettere at finde noget ikke for dyrt i provinsen - både "selskabslokalet og overnatningerne - men der skal måske bare arbejdes mere med det.hannover_dk Skrev:Et Københavner arrangement skalnok, hvor det skal gå prismæssigt, være i selskabslokale til lav pris, med buffet udefra (kan være super) og øl og vin til proppriser eller høkerpriser - så kan det sikkert lykkesNu kan jeg ikke huske "prisundersøgelsen" fra sidst, men er det sådan, at provins-samlere er villige til at bruge flere penge på urmøder end københavnere?
vh
Jens-Kristian
Det kunne være sjovt hvis det eksisterede et overblik over hvor vi kommer fra. Jeg fornemmer lidt, at der måske i virkeligheden er en overvægt af medlemmer vest for storebælt.
Mit oprindelige forslag med Odense, var for at give mange mulighed for at tage tog ind og ud igen omkring midnat til både København/Arhus og flere andre steder. En sparet overnatning ville sikkert tælle hos en del.
Selv har jeg altid taget overnatning inkl. konen med - men det er måske ikke alle der vil det.
Dette her var typisk prisniveau på de selskabslokaler vi testede sidst - her Gallopbanen (også krav om pengeskab af sikkertheds hensyn dengang) Det røde her er cut/paste af del af tilbud fra Gallopbanens selskabslokaler. (Vi testede Gallopbanen - DTI byen/Lufthavnen (med i samme gruppe) og en mere jeg ikke husker. Vi ville kun ha steder der kunne parkeres uden stor ekstra udgift til parkeringshus - eller tog til nærheden
Udgå fra Der vil være en fast arrangementspris på kr. 24.765,00 samt pr. person for fuld pause og frokost forplejning kr. 350,00. jh Remark det vil sige godt 850 kr per person ved 50 deltagere - uden middag og overnatning
Pris pr. person for en rigtig god 3 retters middag vil ligger på omkring kr. 400,00. jh remark: og det var uden vin
Vi har ikke værelser på Galopbanen men arbejder sammen med flere hoteller ganske tæt på, hvor I skal regne med et værelse ligger på omkring kr. 1000,00.
OG så stoppede vi jo prisindhentninger da super tilbud fra MS Mortensen i Herning indløb
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)