25-01-2010, 12:59 AM
sådan et selskabslokale - lidt i stil med det gode lokale du havde i sin tid Benny/Speedy - kan da sagtens kombineres ind til et rigtigt møde - evt en Lørdag tilmed. Mad udefra - Italiensk buffet - kan sagtens blive stillet op og er ikke tåbeligt dyrt per person - øl/vand/vin plejer at kunne tages med i selskabslokale, og projecter o.l. kan sikker lånes hos en af os til et foredrag.
Så er der overnatning, og det skal jo så være en mulighed i nærheden, hvor der skaffes special pris. Jeg synes det burde være et rally og ikke bare et GTG
Er det bare et GTG i KBH der er behov for, så kan jeg godt fixe det, men jeg synes det var godt med et rally i KBH området. Det forudsætter bare at der er nogen der vil arrangere - ellers lige så gerne i Jylland et sted
vh
Så er der overnatning, og det skal jo så være en mulighed i nærheden, hvor der skaffes special pris. Jeg synes det burde være et rally og ikke bare et GTG
Er det bare et GTG i KBH der er behov for, så kan jeg godt fixe det, men jeg synes det var godt med et rally i KBH området. Det forudsætter bare at der er nogen der vil arrangere - ellers lige så gerne i Jylland et sted
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)