23-01-2010, 01:19 AM
Tio Malo Skrev:vil i ha gang i internet handlen. er det en omkostning man må tage med. Der er fjollet at tro, man kan ha internet handel uden de, i en startfase, har en - måske for stor sikkerhed. Det her er større end de småproblemer der kan være i nogle få handler. De store butikker har jo ikke 2-3 gange ud med varen som snit, men har glæde af den sikkerhed der bydes på - Wake up gutter - giv det en chanceCitat:Det er også en tåbelig regel, som koster butikkerne mange penge.....Jeps, den er. Den forårsager at i visse kategorier hos - f. eks. Lauritz - sælges varene 2 - 3 gange i gennemsnit før de havner hos en seriøs køber (altså, varer som intet fejler og som også har været præcist beskrevede).
Man burde huske, at det er (os) de seriøse købere som i sidste ende betaler for den slags barnligt pjat som det er at købe og så returnere varen.
John
De der protesterer mod den slags sikkerhed, er efter min mening i bund og grund imod, at internethandel tager over
Jeg påstår ikke det har fundet sin form, men sikkerhed er alfa og omega hvis mange skal med
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)