09-01-2010, 01:25 PM
Uha - hvis du surfer lidt rundt herinde vil du kunne finde masser af råd om at købe i udlandet. Der er helt seriøse og fine sælgere på bugten og der - enkelte som ikke er helt reelle, men langt flertallet er gode.
Generelt kan man sige:
Køb sælger før du køber uret. Har sælger over 98% positivt feedback, og mindst lige så vigtigt, har sælger et fornuftigt antal handler bag sig - check hans tidl. handler og øvrige varer han udbyder lige nu.
Er hans beskrivelse god og troværdig
Betal med kreditkort eller via paypal
Mange i Europa kræver direkte bankoverførsel. Det kræver at du stoler helt på sælger. Det gør jeg på en god del, ud fra andre handler, og ud fra det er betingelsen hvis jeg vil have uret - men du skal være helt sikker, for beløbet KAN tabes. Det betyder jo ikke det vilde for et par tusind kroner, men går jo helt galt hvis vi taler rigtigt dyre ure
vh
Generelt kan man sige:
Køb sælger før du køber uret. Har sælger over 98% positivt feedback, og mindst lige så vigtigt, har sælger et fornuftigt antal handler bag sig - check hans tidl. handler og øvrige varer han udbyder lige nu.
Er hans beskrivelse god og troværdig
Betal med kreditkort eller via paypal
Mange i Europa kræver direkte bankoverførsel. Det kræver at du stoler helt på sælger. Det gør jeg på en god del, ud fra andre handler, og ud fra det er betingelsen hvis jeg vil have uret - men du skal være helt sikker, for beløbet KAN tabes. Det betyder jo ikke det vilde for et par tusind kroner, men går jo helt galt hvis vi taler rigtigt dyre ure
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)