Se hvad Rolex gør ved selv de kendte.....
jacob jensen Skrev:I hans junior dage blev han faktisk regnet som et af dansk tennis største talenter ever,
men det hele gik op i champagne og damer.

Mens han var gift tror jeg hans model kone betalte for klokkerne for han har da som sagt
aldrig lavet noget der for alvor har revet nogle knaster hjem (hvad man har hørt om)

Jacob Jensen, syntes du har en tendens til at komme med udokumenterede påstande om lidt af hvert.

"Argumenter" som "i min bog" eller "jeg har selv snakket med en der ved det" klæder altså ikke en offentlig debat.

At FF har lavet forskellige uheldige dispositioner er der da ingen tvivl om, men at "det hele gik op i champagne og damer" er da noget sludder. Han kunne da ganske givet have fået mere ud at sit talent, men det er vel i bund og grund hans eget valg. Til din oplysning kan jeg fortælle at han på et tidspunkt var rangeret som nummer 75 i verden, som sammen med pæne sponsorindtægter var mere end rigeligt til at købe (og betale) de rolex ure som han så godt kunne lide, så der blev altså "revet nogle knaster hjem" (selvom du ikke har hørt om det).
Han nåede da også lige at slå Stefan Edberg og Thomas Muster i Wimbledon, så helt elendigt var det hele nu heller ikke.

Men der går måske lidt af den forbudte .....lov i den alligevel?
Svar

Beskeder i denne tråd
Se hvad Rolex gør ved selv de kendte..... - af Mr. Korsbek! - 06-01-2010, 07:49 PM
Re: Se hvad Rolex gør ved selv de kendte..... - af Tukjær - 06-01-2010, 07:57 PM
Re: Se hvad Rolex gør ved selv de kendte..... - af morgan - 06-01-2010, 09:33 PM
Re: Se hvad Rolex gør ved selv de kendte..... - af jacob jensen - 06-01-2010, 09:39 PM
Re: Se hvad Rolex gør ved selv de kendte..... - af morgan - 07-01-2010, 08:30 AM
Re: Se hvad Rolex gør ved selv de kendte..... - af Mr. Korsbek! - 07-01-2010, 08:41 AM
Re: Se hvad Rolex gør ved selv de kendte..... - af jacob jensen - 07-01-2010, 01:27 PM
Re: Se hvad Rolex gør ved selv de kendte..... - af Speedy - 07-01-2010, 03:29 PM
Re: Se hvad Rolex gør ved selv de kendte..... - af Tukjær - 07-01-2010, 03:49 PM
Re: Se hvad Rolex gør ved selv de kendte..... - af jacob jensen - 07-01-2010, 07:43 PM
Re: Se hvad Rolex gør ved selv de kendte..... - af morgan - 12-01-2010, 01:33 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)