02-01-2010, 04:47 PM
Baun Skrev:Det er jo ikke fraværet på Omegas hjemmesider er mest besynderligt, men at det er samme ur med rem der duker op på refnr. 154.0002Enig - Kan man tænke sig at man har kunnet bestille det med en massiv guld lænke - som måske har eksisteret også til andre Omega i samme guld med samme horn afstand - og special lavet - eller er den langt ude? Det ser vel ud som om, at det inderste led i lænken er sat fast på kassen, så den ikke bare kunne ha alm læderrem på, og ser man på billede 4 i tråden, fra Geodoc - gentaget her - er der så ikke lidt lodninger at se inden for netop det inderste led af remmen - inde i uret - mest synligt i venstre side på det billede her
Det har jeg aldrig set før. Kan bagkassen være skiftet? og i givet fald hvad vil den rigtige bagside hedde - refnr. ?
Jeg er ret sikker på at uret er helt originalt. kan ikke se fejl nogen steder, men mærkeligt er det da.
vh baun

Der kunne vel ikke sættes en almindelig læderrem på - så kassen må jo være ændret - og enten må det vel være specialjob, eller også må den have haft eget ref:

vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)