Opdatering af ure i de små huse rundt omkring...............
ClausT Skrev:Nu er denne tråd 1 måned gammel. Dermed er der også store ændringer i de forskellige samlinger. GeoDoc har byttet et ur væk for et andet Icon_e_surprised , hvilket vi ikke troede var muligt Icon_e_biggrin . Gufle har vel kun 7 tilbage af de 10 han viste.

Men igen er jeg en af de værste. Fokus blev ændret (igen). Jeg har kun en enkelt af de 4-6 stykker jeg havde for en måned siden. 3 nye er kommet til, så nu er der disse ure i samlingen: (F/.......... Billeder editeret bort af Geodoc)
Tissot LeLocle
Sinn U1
Orient Diver 300
Breitling Avenger SeaWolf

Godt Nytår
Claus
Ja! - og jeg er flov over, sådan at have været troløs Icon_redface
Ud gik: Speedmaster Proffesional kaliber 1863 med glasbagkasse:
İmage
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
... ligeledes fik Speedmaster BA vist vintervejen:
İmage
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De afgående ure (+kontanter) blev byttet ind for dette:
Speedmaster Emerald LE 23/99, der fastholdes på håndleddet med 2 strimler (ekstremt uhygiejnisk) garveriaffald.
İmage
Heldigvis dukkede denne op, "så vi er stadigt fuldtallige" Icon_e_wink :
İmage

Constellation Marine Chronometer, kaliber 1516, 2,4 MHz - Den er lidt "bøvlet", at kontrollere præcision på.
Ibrugtaget 24/12-09. Kører spot on 30/12-09. - Kan efter det oplyste forventes at have tabt et sekund ca. d. 23/01-10.

Med "bekendelsen af mine synder", vil jeg benytte lejligheden til at sige alle:
... Tak for mange hyggelige og interessante stunder på forum, med ønsket om et rigtig godt nytår.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Opdatering af ure i de små huse rundt omkring............... - af Geodoc - 30-12-2009, 03:21 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)