27-12-2009, 05:35 PM
Uret er 40 micron gulddouble. Det er ok - 20 er det ringeste og 80 er super - og derfra starter Gold cap, så vidt jeg et informeret. Constellation er ofte 200 micron goldcap.
Man kan da ikke sætte safirglas i sådan en gammel svend. Det er er jo helt unaturlig og jeg tror simpelthen ikke på at det kan lade sig gøre. Facon mv. - niks - den tror jeg ikke på!
Og synd og skam ville det også være.
Prisen er ok. Hverken mere eller mindre. Seamaster 600 i gulddouble må, når den er lavet med ny rem, glas og service godt koste omkring 3 K og uden service lidt mindre. Den er lidt dyrere i stål og så er det selvfølgelig afh. af skiven, men den er pæn her, så ok.
vh Baun
Man kan da ikke sætte safirglas i sådan en gammel svend. Det er er jo helt unaturlig og jeg tror simpelthen ikke på at det kan lade sig gøre. Facon mv. - niks - den tror jeg ikke på!
Og synd og skam ville det også være.
Prisen er ok. Hverken mere eller mindre. Seamaster 600 i gulddouble må, når den er lavet med ny rem, glas og service godt koste omkring 3 K og uden service lidt mindre. Den er lidt dyrere i stål og så er det selvfølgelig afh. af skiven, men den er pæn her, så ok.
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)