Afstemning: Bliver man mere Vintage intereseret med tiden?
Jeg har været urtosse mere end 5 år og er primært til nyere ure
Jeg har været urtosse mere end 5 år og er primært til Vintage ure
Jeg har været urtosse mere end 5 år og er lige meget til nye og Vintage ure
Jeg har været urtosse mindre end 5 år og er primært til nyere ure
Jeg har været urtosse mindre end 5 år og er primært til Vintage ure
Jeg har været urtosse mindre end 5 år og er lige meget til nye og Vintage ure
[Vis resultater]
Afstemningen lukkes på: 19-09-5321

Bliver man mere Vintage intereseret med tiden?
Jeg har jo kun haft denne interesse i noget under 5 år, men jeg startede faktisk ud med et nyt mekanisk ur, og slog mig så på vintage ure. Snuden blev så vendt mod Seiko divere, men jeg kunne sagtens stadig finde på at lade mig friste af et vintage ur igen. Jeg har det dog nok ligesom Klaus, at vintage urene skal være i god stand, før jeg begiver mig ud i det ... Jeg er ikke så "retningsorienteret", når jeg køber vintage ure, som når jeg køber Seiko divere til "den permanente samling". I stedet, går jeg ofte efter de lidt skæve og farvede 70-er vintage ure. På sigt, når økonomien engang er til det, så kunne jeg dog sagtens se mig selv på jagt efter en Speedy Pre Moon, eller hvad der til den tid har fanget min interesse ... Icon_e_smile

Mit kryds blev sat ud for mindre end 5 års interesse, og lige stor interesse for nyt som vintage Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Bliver man mere Vintage intereseret med tiden? - af Joepete_phpbb3_import15783 - 11-12-2009, 05:48 PM
Re: Bliver man mere Vintage intereseret med tiden? - af Tukjær - 11-12-2009, 06:32 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)