Nybagt ejer af Speedmaster professional - alder ?
Jo der er tydelig prisforskel på de to proff 105.012 og 145.012 imod pre-pro 103.005 - noget der ligner mindst 700-1000 Euro set over mange handler på buygten, men ikke samme tydelighed mellem 105.012 og 145.012, så der spiller den, helt klart større sjældenhed af 105.012 åbenbart, og for mig mærkeligt, ikke tydeligt ind. Der er dog lidt for få - ikke sammenlignelige handler i 105.012 til at det kan siges med sikkerhed. Jeg holder lidt mere øje fremover. Personligt gav jeg mere for en 105.012 end for en 145.012 grundet sjældenhed (hvis stand var identisk)

OG - Jo - hvis skiven er nyskiftet er den naturligvis ikke NOS. Jeg havde ikke set at den var skiftet, det tror jeg heller ikke Mads har.
Den er tydeligvis skiftet, den gamle ligger blandt de returnerede dele, og den nye er hvid i markeringer (og visere), og når man ser hvor banget den skiftede krans er, så må uret har haft et alvorligt pudsningsbehov, så som NOS synes jeg heller ikke man kan kalde den så (læste beskrivelsen som fanden læser biblen i første omgang). Den ville jeg ikke give så meget for så.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Nybagt ejer af Speedmaster professional - alder ? - af hannover_dk - 11-12-2009, 12:21 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)