Vis os dit, eller dine "low end" ure, eller mindre end low.
bjorn_e58 Skrev:
hannover_dk Skrev:... men som med så mange kronografer, hvis det er 18K guld massivt, ...

Så jeg ville grade lommemaskinen lidt op.

Tak, Hannover. Det er jo altså ikke en kronograf, men det er massivt og dobbeltkapslet, så vidt jeg husker 14 kt.
/Bjørn.
Det var vel også lidt dumt formuleret Icon_e_smile Jeg kan skam godt se det ikke er en krono, refererede bare til at (lige som ved mine egne kronografer) så er det ofte sådan at hvis en kasse er massivt guld, så kan man næsten altid regne med at værket også er godt. Eneste undtagelse normalt er løgskals kronografer som ofte sælges som massivt guld - men har en selvstændig metal kasse og ofte dobbelt låg med metal inderst.
Samme faktisk med kronografer i rent stål fra 1935-70 - langt bedre værker normalt end i chrom versioner.

Jeg tror hvis man så lommeure nok, så ville man se, at jo bedre materiale udvendigt, jo bedre maskine indvendigt Icon_e_smile
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Vis os dit, eller dine "low end" ure, eller mindre end low. - af Mr. Korsbek! - 24-11-2009, 11:51 PM
Lidt mere historie please - af HJunker - 26-11-2009, 01:57 PM
Re: Lidt mere historie please - af hannover_dk - 26-11-2009, 03:16 PM
Re: Vis os dit, eller dine "low end" ure, eller mindre end low. - af hannover_dk - 03-12-2009, 08:55 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)