28-11-2009, 03:34 PM
Antallet af indlæg burde være total lige gyldigt og jeg mener det bidrager med en masse, at nogen er meget aktive. Der er forskel på hvordan man er aktiv, og her er John det på den gode måde. Det er saglige indlæg og ikke blot kommentar-indlæg. Jeg syntes tit man støder på disse +1000 indlægspersoner på udenlandske fora, som KUN har bidraget med "Nice watch..." kommentarer og personlige meninger. Den slags er vi stort set foruden på urforum.
Jeg er glad for AP, men desværre er timezone AP-forummet nærmere "AP-photo/kommentar-forum" i stedet for et fagligt forum
Her syntes jeg vores forum her er af langt højere vidensmæssig standard. Ikke mindst takket være vores aktive og vidende bidragsydere.
Der skal dog være plads til lidt "kant og modspil" uden folk koger over. Det mener jeg nu også der er.
/Mads
Jeg er glad for AP, men desværre er timezone AP-forummet nærmere "AP-photo/kommentar-forum" i stedet for et fagligt forum
Der skal dog være plads til lidt "kant og modspil" uden folk koger over. Det mener jeg nu også der er.
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)