28-11-2009, 07:15 AM
Er det ikke lidt for fintfølende
Er der virkelig så mange ting herinde der er et problem for dig
Jeg synes at Bauns opfordring til Lajzen om at fravælge de personer han ikke gider at læse er fint.
Der er jo stadig mange (også mig selv) der er glad for at der er mange indlæg fra nogle brugere.
Jeg er ikke den store skriver af indlæg selv, men læser ALLE indlæg her på siden.
Der er masser af brugere jeg ikke er enige med og masser af indlæg der i virkeligheden ikke er synderlig interesante for mig.
Men hey, det er jo et internet forum. Og alle slags menesker dukker op på et sådan. Der vil altid være folk man ikke er enig med
Det, der gerne skulle samle os alle, er vores passion for ure...............Gamle, nye, high end, low end, med patina, uden patina osv.
Og hvor ville her blive kedeligt, hvis alle skrev lige så få indlæg som Lajzen (og mig selv for den sags skyld)
Forskelligheden, er en ting jeg godt kan lide ved forums som dette
Her skal det også siges, at rigtigt mange tråde tager en retning som sikkert er anderledes end oprindeligt tænkt af trådstarter.
Men normalt synes jeg ikke at det er et problem. Det omrindelige emne er som regel blevet behandlet inden det sker.
Og disse afstikkere er tit dem der bliver interesante.
Der er også fra tid til anden, nogen der brokker sig over alle de "ens" billeder i "hvad har du på idag" tråden.
Eller "se mit nye ur" tråden og alle "fedt, tillykke" svarene. Nogen mener at disse tråde er ligegyldige og uinteresante, men
jeg synes sgu det er hyggeligt at læse de tråde, men vi er jo netop forskellige
At Baun her kommenterede på Omegas priser var vel bare den naturlige retning tråden var ved at tage. (reservedelspriser generelt)
Nej, det er først med mit indlæg at vi virkelig ryger af sporet
Der er både brug for en som dig, der prøver at dele din viden så godt som muligt med andre, og forhåbentlig også for mig som bare kommer med en lille kommentar i ny og næ.
Lad være med at tage det så tungt, bare ignorer de indlæg der falder dig for brystet. Tag et ekstra glas rødvin og skriv i stedet nogle flere indlæg
Jeg gider godt at læse dem, også når du når op på xxx.xxx.xxx i antal.
p.s. Geodoc, jeg håber indlæget var ok i form og indhold
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)