28-11-2009, 02:44 AM
hannover_dk Skrev:lajzen Skrev:Kører dig og hannover en konkurence om hvem der kan lave flest indlæg? Der var en ny bruger herinde for nyligt der søgte et nyt sports ur, hvor du så dukker op i tråden med gamle omegaer, com on man. For et stykke tid siden så jeg en tråd hvor en spurgte til noget på et ur hvor hannover så skriver, jeg ved godt nok ikke noget om det! Hvorfor så blande sig i tråden! Men ved godt i ved en masse om ure og det er også flot.Rent svineri - du burde skamme dig Lajzen - Den med kritik over om vores antal indlæg er helt i skoven og jeg har sjældent set magen til svineri rent ud sagt.. Hvad i H mener du med at blande mig ind. Jeg har længe overvejet at droppe forumment, og dit svineri mod mig er snart dråben der slår igennem
Jeg synes du optræder helt utroligt dårligt her Lajzen
Jeg er ganske træt af meget herinde sagt rent ud, men du tager snart toppen. Fanden skulle komme med indlæg når man ses sådan på - du får ta over så meget du vil, og 100% klart ligger at jeg ikke gider ha noget med ur rally 2010 at gøre efter det indlæg.
Det må blive internationalt fremover hvis ens indlægs antal ses som tegn på fejl
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)