Omega Planet Ocean på internettet fra Engand
Jeg har for nylig købt en Seamaster 212.30.41.61.01.001 hos Watchfinder. Der var ingen problemer med handlen, ud over det tog næsten 4 uger inden uret kom. Det havde de dog oplyst mig om på forhånd, men det er altså længe at vente, når man har købt et nyt ur Icon_rolleyes Men det er så ulempen ved at spare nogle Kilo Kroner, så det kommer man over. Icon_e_smile Mit ur blev leveret fra en tysk A.D., med stemplet garantibevis.

Når uret er leveret og betalt, er der dog absolut ingen kundesupport fra Watchfinders side. De besvarer ikke mails, vedrørende evt. spørgsmål/problemer og det synes jeg virker temmeligt arrogant. Jeg var i tvivl om, hvor vidt der manglede et halvt justeringsled i kassen, da jeg ikke kunne få lænken til at passe korrekt. Derfor bad jeg dem kontakte den tyske sælger og forhøre om det kunne ligge hos ham. Jeg sendte mailen på skift, til de 3 personer jeg havde kontakt med gennem købsprocessen, men fik aldrig svar fra nogen af dem. Icon_evil
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Omega Planet Ocean på internettet fra Engand - af Rokkjær - 18-11-2009, 12:09 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)