17-11-2009, 11:10 AM
makita Skrev:okay hannover nu tog du faktisk et af de eneste, som ikke decideret indeholdt plagierende elementer.
Bevares...alle dykkerure i dag, også i den dyre ende, kan vel siges at ha' "plagieret" de tidligere Sub's, Blancpain's, osv.
Med det in mente kunne jeg da godt tænke mig at høre dit bud på, hvor de andre ure i denne tråd "går over stregen" med plagiering (bemærk at jeg ikke benægter at det er der). Jeg mener, når nu Hannover, var så "heldig" lige at ramme det mest originale?!?
Du kan jo starte med mit Benarus. Det har i øvrigt også kostet 500$, og har også skruer til lænken, helium-ventil (øverste krone) og hver enkelt er testet til 1000m. Bedste "value for money" jeg har haft blandt ure jeg har ejet (som er pænt mange, i næsten alle prisklasser)

Bagefter kan du jo ta' Orsa'en, osv. ...det kunne være interessant at høre
Personligt...og nu kommer min pointe...synes jeg faktisk at "mikro-mærkerne" er et "frisk pust" som tilbyder både kvalitet, og nyskabende design. Det er rigtigt at der er nogle derude der går over grænsen med deres "hommages", men at angribe Claus' bud i denne tråd synes jeg er unfair. Der er mindst lige så mange derude, som sætter en ære i at være nyskabende og tilbyde "value for money"...

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)