Så er det ved at være sidste chance for at byde på min rem?
Mr. Korsbek! Skrev:Kan nok finde lidt sort læder til at lave den anden i sort, men stadig kraftig.

Hannover har du et ur med 24 mm horn?
Ja tro det eller ej. Lang historie. ClausT købte et ur (det sker han gør det) Debeufre triton - 45 mm, 24 mm mellem horn.

I en overordentlig nydelig æske - med en gummi (ret god) rem + læder med orange stik + skruetrækker til spændet og umbrako til remmen.

Af en eller anden grund købte Benny (Speedy) sagen, og skrev at han ikke var helt sikker på at det var smart - jeg tror det var til støtte for Mølbak. Jeg blander mig jo i alt, og skrev at han ikke skulle fortvivle, for hvis det var forkert, så nappede jeg den til samme pris - af Benny.

Til urrally 2009 i Horsens, havde Benny kasse og alt (naturligvis minus skruetræker - napper af en af de to førnævnte og med kvæsted kærv i spænde skrue:D ) med, og ønskede at bytte til det aftalte antal pengesedler (husker ikke, men 1500 -2000??)

Uret er iflg. inskription vandtæt til 300 m. Det havde Claus allerede konstateret ikke helt passede. Det gør det stadigt ikke. Selv godt skruet sammen, løber vand ind, og så vidt jeg kan se løber det ikke ud igen, men jeg har ikke haft det oppe i 300 meter for at se om det så løber ud. Effekten er i øvrigt helt som olie under balancen - det går 24 timer på 12 timer. En føntørrer, og alt er OK igen Icon_redface
(Torden hvor ser det sjovt ud med et lille 2824 værk derinde i kassen, med en voldsom ring til at holde det fra at styrte fra side til side)

Nå men JA jeg har sådan et ur medf 24 mm horn, og NEJ jeg går ikke voldsomt meget med det - og NEJ jeg har heller ikke kunnet lokke ungerne ( 29 og 32) på sagen, de hader gummi (tror det er urremme de mener?)

De ville nok prøve det hvis det havde en lækker læderrem - MEN så er der jo lige mig. Jeg har aldrig gået med noget i den størrelse, og HVIS jeg nu havde en god og sjov rem - så kunne jeg jo udfordre mig selv med det. Holde det på armen 14 dage, og se om det fungerede, og så blive så meget klogere i det mindste.

(blev svarer for langt???)
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Så er det ved at være sidste chance for at byde på min rem? - af hannover_dk - 16-11-2009, 12:13 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)