28-10-2009, 05:46 PM
Brusen Skrev:Og apropos tråden om glasbagkasse, så er der en af Ingenieurerne som har glasbagkasse, men hvor der stadig sidder en 30110 i, av min arm siger jegJa en Ingenieur med glasbagkasse er jo ret bagvendt mildest talt, næsten uanset hvad der ligger i synes jeg. Jeg vil dog godt påstå, at ex maskinen i deres aquatimer 3536 som de kalder IWC Kal.37524 - godt nok er en ETA maskine, men dér bliver der altså skiftet en god del dele ud, og lavet meget finish, så jeg vil godt medgive den naturligvis ikke er in-house, men i holdbarhed og præcision, der kan den sagtens være sig selv mere end godt bekendt i mine øjne
/René.
Men ja - en fin klassisk model i en for mig god 42 mm - måske liiidt tung, men det er mig der er pivet
Flot krans med ophøjede tal - Måske synes jeg dato er lige i underkant i str når nu de har valgt den skal være der, men det er endnu mere udtalt på den nye synes jeg

Den dobbelt rilled krans som skal trykkes for at dreje - unidirection - er rigtigt lækkert udført

også bagsiden, og bagsidens "skrue løs huller" oser kvalitet

Som lænken og låsen gør det. Mangler den sidste finjustering, men til gengæld kan led og halve led tages af med et par tandstikkere ned i special holder der løsner fjeder -

(ja lidt bittesmå brugsspor KlausM (hans ur oprindeligt) undskyld - men det er det skarpe lys
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)