2, for mig, usædvanlige indkøb. MANGE BILLEDER!!
Tillykke, Claus !!

To superflotte ure - og MEGET forskellige !!

Jeg må ærligt indrømme, at jeg faktisk bedst kan lide Tissot´en .............. den er altså rigtig smart !! Og så er det sgu egentlig uinteressant i den forbindelse, at den er quartz !!

Epos´en er også rigtig flot - klassisk og enkelt design ............ en ægte flyver !! Men måske lige lidt for stor til min smag !

Men det er jo heldigvis individuelt og netop et spørgsmål om smag !! (virker nok også anderledes i virkeligheden end på billeder) Icon_e_smile

Men godt at se, at du er ved at få fyldt op i boksen igen !! Icon_e_wink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
2, for mig, usædvanlige indkøb. MANGE BILLEDER!! - af Tukjær - 26-10-2009, 06:47 PM
Re: 2, for mig, usædvanlige indkøb. MANGE BILLEDER!! - af Tukjær - 26-10-2009, 07:43 PM
Re: 2, for mig, usædvanlige indkøb. MANGE BILLEDER!! - af jacob jensen - 26-10-2009, 08:19 PM
Re: 2, for mig, usædvanlige indkøb. MANGE BILLEDER!! - af pbr - 26-10-2009, 08:22 PM
Re: 2, for mig, usædvanlige indkøb. MANGE BILLEDER!! - af Tukjær - 03-11-2009, 09:08 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)