2, for mig, usædvanlige indkøb. MANGE BILLEDER!!
ClausT Skrev:Fik mit Tissot Sea-Touch i dag. Lækker kvalitet, sidder bare plantet på armen, meget kraftig lænke og sikken en lume....

Epos Sportive kom også i dag. Står som spritnyt, er da også fra september. Købte det i England, af en gut som mente det var for stort til ham. Det kostede ham så lige et tab på 35%.....

Det er et ur med en fatastisk finish, lækkert spænde og sidder perfekt på håndleddet. Et ur der overrasker mig meget.

Bestemt nogle meget usædvanlige køb fra din side af. Men bestemt ikke kedelige Icon_cool Dog kan jeg bestemt bedst lide Epos uret, men Tissot`et er også spændende.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar

Beskeder i denne tråd
2, for mig, usædvanlige indkøb. MANGE BILLEDER!! - af Tukjær - 26-10-2009, 06:47 PM
Re: 2, for mig, usædvanlige indkøb. MANGE BILLEDER!! - af Tukjær - 26-10-2009, 07:43 PM
Re: 2, for mig, usædvanlige indkøb. MANGE BILLEDER!! - af HG - 26-10-2009, 08:10 PM
Re: 2, for mig, usædvanlige indkøb. MANGE BILLEDER!! - af jacob jensen - 26-10-2009, 08:19 PM
Re: 2, for mig, usædvanlige indkøb. MANGE BILLEDER!! - af Tukjær - 03-11-2009, 09:08 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)