Afstemning: Kunne du finde på at byde på et ur, som et forum medlem havde linket til og vist stor interesse for?
Ja! - Auktioner o.l. er Any man's game - You snooze you loose!
Tja, hvis uret ikke var unikt, men billigt...
Jeg ville nok skrive op spørge forum-medlemmet om han havde noget imod, hvis jeg også bød med.
Nej, så vigtigt er en ur-auktion ikke for mig. Jeg ville aldrig "snylte" på noget, en person havde spurgt forummet om info på!
[Vis resultater]

Ville du overbyde et forum-medlem i en auktion hvis..
Morgan Jones Skrev:Arh, lad os nu lige slå fast at internet auktioner ikke ligefrem er noget kun 1 person "finder". Jeg har tit set auktione rpå VRF hvor man har halvdelen af de "store eksperter" sidder og byder på de samme ting gennem alias'er på ebay.

M
Jamen jeg er da ikke uenig. Jeg tænker mere på eksempler med billigere ure faktisk, ex den tråd der lige nu er omkring en DBA Omega Piepan til under 4 k - hvor jeg selv er med til at svare spørger. Der vil jeg ikke gå ind og købe uret selv for næsen af spørger.
Det er i øvrigt lidt overdrevet at hele verden sidder og byder. Mange ure - og jeg taler ex kolonehjuls kronografer eller for den sags skyld Longines flagship bare som eksempel, går efter ca 6-8 bud på bugten, så vist er man i direkte snæver konkurrence ind imellem, og så meget betyder det oftest ikke for mig

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Ville du overbyde et forum-medlem i en auktion hvis.. - af hannover_dk - 14-10-2009, 09:15 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)