Afstemning: Kunne du finde på at byde på et ur, som et forum medlem havde linket til og vist stor interesse for?
Ja! - Auktioner o.l. er Any man's game - You snooze you loose!
Tja, hvis uret ikke var unikt, men billigt...
Jeg ville nok skrive op spørge forum-medlemmet om han havde noget imod, hvis jeg også bød med.
Nej, så vigtigt er en ur-auktion ikke for mig. Jeg ville aldrig "snylte" på noget, en person havde spurgt forummet om info på!
[Vis resultater]

Ville du overbyde et forum-medlem i en auktion hvis..
Jeg har tidligere i tråde gjort klart at jeg ikke byder hvis jeg ser et link her fordi et medlem spørger om gode råd ved et bud.

Jeg har en gang hvor jeg også rigtigt gerne ville have uret taget PB kontakt til den som var interesseret og bedt ham enten sige hvad hans eget max var, eller om han alternativt ville give mig PB når uret var blevet så dyrt at han ikke ville være med længere - for så ville jeg gå ind.
Det lykkedes i alle fald, Jeg fik fin besked om at nu stod han af, bød selv, og fik ikke uret til sidst alligevel, men vi generede i alle fald ikke hinanden. Jeg tror faktisk jeg havde en lignende aftale med KlausT om et Blancvpain fifty fathoms - også uden nogen af os fik uret, men samme princip

Hvis jeg ikke via PB kunne få at vide, enten hvor hans max lå, eller lovning på omg besked hvis han stod af auktionen, så viflle jeg nok byde - noget for noget, og så må man håbe folk tør stole på mig og give mig deres max eller besked når de hopper af

Selv har jeg ikke så mange ure jeg spørger om inden jeg byder, men OM jeg nu så på en vintage Rolex mat tritium, så kunne jeg sagtens have brug for råd - og ville være glad for at kunne få det her, uden straks at være oppe mod alle jer andre.

Der er do ingen regel om det, så det må være op til hver og en

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Ville du overbyde et forum-medlem i en auktion hvis.. - af hannover_dk - 13-10-2009, 09:32 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)