08-10-2009, 10:22 PM
willy Skrev:The flyback has colours on it - but otherwise no. The calibers are from the earliset ElPrimero buties to the new buties calinber 40xhannover_dk Skrev:Ja det ser godt ud, selv Chronomaster vil slikke sig lidt om munden
Rainbow var et skib som sejlede konkurrence type American cup - i sin tid, og deraf båden på bagsiden, som jeg går ud fra din også har.
Jeg dropper billeder af mine, i har set dem for ofte, men det er et super ur synes jeg - og fra en tid før Zénith gik design amok
vhCitat:willy i thought rainbow had coloured dial.i just remember a picture i saw of one.i liked that watch.i hope zenith get back on track now they have fired the m.d.i would like to see a picture of yours .what caliber does it have and what depth rating?
Depth rating - I do not remember and have them in the box, but nothing like 1000 m - so OK for water, but not really deep sea divers, but some with screw down pushers. Very nice work
36000 hz speed on the movement, and first sold column wheel auto chrono -
Mine - the biggest is the older - the others are two rainbows and one deLuca (white subdials on black) Undskyld, ser jeg skriver engelsk i dansk forum, ikke med vilje, skal nok skrive dansk normalt, men gider ikke skrive om
vh

vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)