Hjælp med historiske ure
Jeg vil da nødigt gøre Willy ked af det eller "angry", men jeg synes de to ure du peger på, Speedmaster og Explorer hver for sig har en sjov historie. Er det dem du kigger efter (og hvad er der egentlig galt med mainstream hvis det er det de er), så ville jeg hvis jeg var dig finde en Explorer fra tritiumtiden - og jo aller helst en af de gamle med den store trekant på GMT viseren (navnet ude lige nu) og i Speedmaster, en fra pre-moon perioden, og personligt er jeg idag gladest for den med lige lugs - simplethen fordi skiven er så herlig vintage

Der er mange andre ure med historie - IWC ingeniør må nævnes, og har du mod, Bulova accutron astronaut - med på 48 rum-missioner og mere end præcis, og med Krognos på sidelinjen, kan den også holdes i gang

Kommer du over i Blancpain fifty fhatoms som Willy foreslår så skal der meget god vilje til at finde historie bag den der konkurrer med de ure du har i kiggerten, men lækkert ur - mest historie (jacques cousteau) i de gamle vintage med advarsel for atomar stråling (radium) på skiven, men lækrest med dagens standard i de nye.

Hurtig sammenligning pre-moon til venstre med den flotteste kasse og pre-pro til højre med den flotteste skive. De lever i alle fald op til krav om historie bag sig
İmage
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Hjælp med historiske ure - af Esben Nagskov - 03-10-2009, 11:03 PM
Re: Hjælp med historiske ure - af jacob jensen - 04-10-2009, 09:48 AM
Re: Hjælp med historiske ure - af willy - 04-10-2009, 01:34 PM
Re: Hjælp med historiske ure - af jacob jensen - 04-10-2009, 01:49 PM
Re: Hjælp med historiske ure - af Esben Nagskov - 04-10-2009, 02:25 PM
Re: Hjælp med historiske ure - af willy - 04-10-2009, 02:52 PM
Re: Hjælp med historiske ure - af baun - 04-10-2009, 05:42 PM
Re: Hjælp med historiske ure - af hannover_dk - 04-10-2009, 06:16 PM
Re: Hjælp med historiske ure - af willy - 05-10-2009, 06:53 PM
Re: Hjælp med historiske ure - af hannover_dk - 05-10-2009, 07:34 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)