Kampfschwimmer'en fortsat - - - -
Jeg bøjer mig dybt i støvet - hele vejen igennem historien, som jeg måtte tage en ekstra tur i.
Ja der må være en grund til mange af de store bruger sølv som skivemateriale frem for messing.

Det skal blive meget spændende at se når du har fået drejet en lille jernbane som minutindex - og jeg tror det er en top ting at lade stå som negativ i sølvet, men skal sølvet evt være behandlet, lakeret eller hvad ved en total know-nothing på området?
Jeg tænker på om der er risiko for at det løber an når det står som som blottet (jeg kan godt se det vil blive fræset væk i alle fald - men om man så der kan lakke over det hele eller hvad gør man for ikke at få pletter på skiven efter xx år og bevare indexet flot.)

Bare fyld på hele tiden du laver noget nyt, hold den humoristiske form og høje billedkvalitet.

Der er jo en årsag til, at ex Pierce kronografer fra 1935 står generelt rigtigt flot i skiven og trykket ligesom eterna generelt gør det gennem årene, medens Omega far 1940-60 ofte vil have patinapletter på skiven.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Kampfschwimmer'en fortsat - - - - - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 04-10-2009, 02:51 PM
Re: Kampfschwimmer'en fortsat - - - - - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 04-10-2009, 03:32 PM
Re: Kampfschwimmer'en fortsat - - - - - af hannover_dk - 04-10-2009, 05:55 PM
Re: Kampfschwimmer'en fortsat - - - - - af Kim T - 05-10-2009, 11:17 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)