Sjovt men hva er det lige man skal bruge det til.
Hvis det er som Mads gætter, så ser jeg intet formål - det kan være svært nok at se formål hvis de alle 6 går hele tiden

Der findes jo ure - som denne jeg fik billigt direkte fra producenten i introduktionsperioden. Den har fire sekund sekundvisere, men alle på samma aksel. Et rescue watch - og tanken er, at der med ganske korte mellemrum vil være en sekundviser om kommer op til kl 12 - og man kan starte en pulsmåling, og ligeså kommer der med korte mellemrum en sekundviser ned til kl 18 og man kan starte en åndedrætsmåling -. begge skal ligge i det markede felt i hver side, efter henholdsvis 15 pulsslag og 6 åndedrag. Uret kan desinficeres - selv om jeg ikke tror det er til den store nytte

İmage
İmage
İmage
İmage

Alt i alt dog en funktion hvor de "4" sekundvisere tjener et formål, og uret er som sådan pænt lavet med carbon fiber dial
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Sjovt men hva er det lige man skal bruge det til. - af hannover_dk - 30-09-2009, 04:22 PM
Re: Sjovt men hva er det lige man skal bruge det til. - af Mr. Korsbek! - 30-09-2009, 07:07 PM
Re: Sjovt men hva er det lige man skal bruge det til. - af Mr. Korsbek! - 30-09-2009, 07:32 PM
Re: Sjovt men hva er det lige man skal bruge det til. - af Mr. Korsbek! - 30-09-2009, 08:35 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)