19-09-2009, 10:20 AM
pbr Skrev:Jeg kan ærligt talt ikke forstå argumentet, som er blevet brugt flere gange, om, at "konstruere en historie" !!
Håber, det giver mening ............... og hvis ikke, så er jeg sådan set også ligeglad (), for det giver mening for mig - og det er tilstrækkeligt !
Ja ja - det er nok mig der er for meget til at læse mellem linierne - altså fornemmer en stemning, som der ikke er belæg for. Det må du undskylde.
Jeg har lige nappet de 2 ting som fik mig til at fornemme en misstemning hos dig.
Jeg tror kun argunemtet "konstrueret histoie" har været fremført af mig og se den seneste skribent - og det handler ikke om at turen til Helmand er konstrueret - det handler om at "planlægge at give uret del i den historie" - altså at "konstruere urets historie" eller affektionsværdi om du vil.
Er du virkelig ligeglad med om det du skriver giver mening hos ham der har brugt krudt på at skrive til dig hvilke overvejelser har har haft? Jeg tror det ikke, men jeg kan naturligvis ikke vide det. Jeg tror på, at vores ærlige mening faktisk betyder noget for dig - og det ærgrer dig en smule, at vi ikke lige æder den råt, men har visse ...... hvad er det nu det hedder...."betænkeligheder".
Det er grundlæggende godt og positivt. Hvis man er så bedøvende ligeglad med hvad andre mener (som mange hævder) tror jeg ikke, man bliver hængende på et forum ret længe!
Men indrømmet - det kan sagtens være jeg ser noget som ikke er der! - der er sket før
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)