Breitling Navitimer vs. Navitimer Cosmonaute
Tja.. trods det at det er et fantastisk ur, tror jeg desværre ikke at de bliver interessante, set med samler øjne ,de næste mange mange år... hvis overhovedet.
Jeg have for for kort tid siden en Old Navitimer, en af de første efter Breitling begyndte at producere dem igen i slut 80'erne. Det var fra 1990, med de gamle serienummere og visere fra de "rigtige" Navitimere fra 60érne. Komplet med kasser og papirer. Glad var jeg for denne klassikker ( hvilket den ikke må kaldes ifølge experterne Icon_rolleyes ), indtil en absolut expert på området, Kurt Brøndum "skød" den i sænk. Ifølge ham, er de moderne Navitimere en kopi og uden nogen form for interesse, rent samlermæssigt. Hans argumenter var faktisk forståelige og jeg tror han har ret, vurderet ud fra en Navitimer som et invisterings og samler objekt.

MEN... lækkert og fantastisk smukt ur, der for mig stadig er en klassikker, og jeg er sikker på. at det befinder sig højt på de fleste ur freaks favorit liste, de næste mange årtier.
Mvh
Guru13

kan aldrig være sikker."
Svar

Beskeder i denne tråd
Breitling Navitimer vs. Navitimer Cosmonaute - af Tukjær - 29-08-2009, 11:55 PM
Re: Breitling Navitimer vs. Navitimer Cosmonaute - af Tukjær - 30-08-2009, 12:31 AM
Re: Breitling Navitimer vs. Navitimer Cosmonaute - af Tukjær - 30-08-2009, 01:04 AM
Re: Breitling Navitimer vs. Navitimer Cosmonaute - af Tukjær - 30-08-2009, 11:28 AM
Re: Breitling Navitimer vs. Navitimer Cosmonaute - af guru13 - 30-08-2009, 12:21 PM
Re: Breitling Navitimer vs. Navitimer Cosmonaute - af Tukjær - 30-08-2009, 03:55 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)