27-08-2009, 06:40 PM
Baun Skrev:Lige præcis - vi har haft den tit, men jeg vover gerne pelsen en gang mere og siger jeg ikke helt fatter det store sjov ved at købe 10 nye ure i prisklassen 5-20.000 kr - ure som man kan få i masser af net-shops eller den lokale "Kirkeby ure".ClausT Skrev:Det er blevet sværere at få det samme kick som i starten, ja nok umuligt..... Selv om jeg har købt dyrere ure, har det ikke været det samme.
Du bliver simpelthen nødt til at gøre det mere udfordrende at finde det du vil købe.
vh Baun
At det ikke kan give det store kick i al evighed forstår jeg.
Men at finde et ur, som kræver jagt - i kamp mod andre der leder efter det samme (og sådan er det jo med de der jagt trofæer) - det kan give lidt kick.
At liste gennem junglen for at skyde en gazelle i det fri, (jeg ville aldrig kunne men alligevel) det kan vel give et kick, men at sidde på en bænk, og betale et beløb for at skyde på en række gazeller der føres forbi i snor?
Nå - jeg overgør det nok lidt, men JA det skal være en vundet udfordring for at give kick - og om så det er billigt eller dyrt - same thing
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)