will watch size have influence on invest potential?
Morgan Jones Skrev:It already has a influence on investment watches.
Det er helt klart. Jeg skal af med mere for en 40 mm stål kronograf fra 1940 end for en 34 mm - og det er alt andet lig, billigere at købe et 34 mm Omega end et 38 mm fra 1950 osv - så vist har det betydning allerede.

Det er også givet at selv nye ure i 35 mm trækker mindre - igen alt andet lig - end de større

Om det så betyder at vi nødvendigvis kommer op over de 45-46 mm, altså at moden/trenden kun går en vej? Måske - men jeg tror som ligeså godt den kan gå tilbage mod 40 mm størrelsen på sigt. Ure vil så ikke være den første mode/brugs genstand, som har bevæget sig lidt ud over sine grænser, og så, af komforthensyn, vendt tilbage
Vores håndled er ikke fra 1950 til nu vokset 33 % som en del ure er fra 34 mm til 45. Det skulle betyde at et snit håndled på 17 cm (stramt mål) skulle ha været 11,4 cm, og den holder ikke

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
will watch size have influence on invest potential? - af willy - 25-08-2009, 07:38 PM
Re: will watch size have influence on invest potential? - af hannover_dk - 26-08-2009, 09:38 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)