Konstatering: Abstinenser er ikke kun for misbrugere !!! ;-)
Stinger Skrev:Kan forstå dig, men må sige at jeg er enig med de andre. At bruge 25.000kr nu - som jo er over halvdelen af hvad du behøver at spare op, ville i mine øjne være lidt forhastet. Og lige meget hvad vil du komme til at tabe både tid og penge når det skal omsættes igen så du kan få dit DS.
Jeg tror heller ikke du vil nyde et "leaset" ur så meget når du jo ved at det om få måneder skal sælges igen.

Kort sagt - spar op så når du målet hurtigere. Brug det arbejdsur du har nu og nyd så DS på nettet og i kataloger indtil det kan blive dit.

Abstinenser er ikke rare, men det gælder jo netop om at være stærk i troen og ikke falde i fordærv igen Icon_e_wink

Jeg er sikker på at du vil takke dig selv for det senere hvis du vælger at spare op nu.

Det kan du have ret i !

Jeg har overvejet at dæmpe mine abstinenssymptomer med et Seiko eller måske et Marathon GSAR - meget ur for nogenlunde små penge ............ og nogenlunde let at komme af med igen.
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Konstatering: Abstinenser er ikke kun for misbrugere !!! ;-) - af pbr - 22-08-2009, 03:47 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)