JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I?
Baun Skrev:Lang debat....

Min eneste intention var og er at aflive den der:

Jammen hvis du er oppe i 70 K kr kan du rykke et sktidt op i finhed ved at vælge et finere mærke.

På den måde vil man jo altid købe mærkernes indgangsmodeller, for at eje et så fint mærke som muligt. Jeg ville hellere gå efter så fint et ur som muligt.

Og så er jeg meget enig med Tio Malo - når det lyder fransk - lyder det fint - og det er måske også vigtigt for nogen.

vh Baun
Jeg er enig i dit syn på finhed. Fransk? Vacheron et Constantin lyder da fint - har du prøvet at sige Omega på rent Fransk - visse kan næsten få det til at lyde som Ohmygod Icon_redface
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I? - af jacob jensen - 16-08-2009, 11:22 PM
Re: JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I? - af jacob jensen - 16-08-2009, 11:33 PM
Re: JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I? - af jacob jensen - 17-08-2009, 10:24 PM
Re: JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I? - af jacob jensen - 17-08-2009, 10:50 PM
Re: JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I? - af jacob jensen - 18-08-2009, 01:13 PM
Re: JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I? - af hannover_dk - 18-08-2009, 05:06 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)