JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I?
Lang debat....

Min eneste intention var og er at aflive den der:

Jammen hvis du er oppe i 70 K kr kan du rykke et sktidt op i finhed ved at vælge et finere mærke.

På den måde vil man jo altid købe mærkernes indgangsmodeller, for at eje et så fint mærke som muligt. Jeg ville hellere gå efter så fint et ur som muligt.

Hver brand har sine stærke og sine svage sider - og i sidste ende handler det om for den enkelte at finde det eller de mærker, som giver ham de stærke sider han vil betale for og de svage sider han kan leve med.

Hvis det vigtigste er at have et fint mærke - så køb en PP - de findes også til priser, som kan betales af folk med 70 K budget!

Og så er jeg meget enig med Tio Malo - når det lyder fransk - lyder det fint - og det er måske også vigtigt for nogen.

vh Baun
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I? - af jacob jensen - 16-08-2009, 11:22 PM
Re: JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I? - af jacob jensen - 16-08-2009, 11:33 PM
Re: JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I? - af jacob jensen - 17-08-2009, 10:24 PM
Re: JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I? - af jacob jensen - 17-08-2009, 10:50 PM
Re: JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I? - af baun - 18-08-2009, 11:18 AM
Re: JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I? - af jacob jensen - 18-08-2009, 01:13 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)