JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I?
Jeg synes altid de diskussioner er så svære. Det bliver let så usammenligneligt - selv når man prøver at tale inden for samme prisklasse, og ordene bliver så svære, mener vi FINERE eller BEDRE og hvis vi mener det ene eller det andet, hvad er så den nøjagtige definition.

Jeg ved godt Mads G ex har lavet en god liste over high end - luxus - osv osv, og forstår det godt, men den baserer sig jo ikke så meget på enkle specifikke modeller, men på nutidige ure (har mig bekendt ikke med om mærket tidligere var "finere") og baserer sig på andet end de enkle ure der laves, men fabrikkens evne til selv at skabe (in-house) - komplikationer osv. blandet op med "horologisk finhed"

Derud fra har man nogle kriterier som kan grupperes efter. Den gamle traver med "Rolex er finere end Omega" eller "JLC finere end Rolex" er straks meget vanskeligere.

Både JLC og Rolex har vel horologisk skabt en masse og har meget af byde - men ganske meget i to så forskellige retninger at direkte sammenligning bliver vanskelig og overflødig. At JLC i deres top ende har klart finere horologiske løsninger og finisheringer, er der derimod ikke den store diskution om, men det er enkelt punkter man kan vælge ud, hellere end det store brede - min far kan banke din far Icon_e_biggrin Icon_redface
Just my LOoooong 5 penny
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I? - af jacob jensen - 16-08-2009, 11:22 PM
Re: JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I? - af jacob jensen - 16-08-2009, 11:33 PM
Re: JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I? - af jacob jensen - 17-08-2009, 10:24 PM
Re: JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I? - af jacob jensen - 17-08-2009, 10:50 PM
Re: JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I? - af hannover_dk - 18-08-2009, 09:27 AM
Re: JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I? - af jacob jensen - 18-08-2009, 01:13 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)