18-08-2009, 08:19 AM
et hvilket som helst Rolex til 30 - 40 K er mindst lige så fint som JLC til samme pris (Nypris).
Du kan også få mange andre ure i denne prisklasse som et lige så fine som JLC til den pris - Omega HV - De Ville Chronografer osv.
Det JLC har at byde på i den prisklasse er meget enkel ure og værker uden dikefarer. Fin finish yes, men ikke finere end andre til samme pris!
Det samme ville du kunne gore i priskklassen 60 - 70 K osv.
Men ja Navnet JLC er fint - dels fordi bunden likke nogentlunde højt - og fordi de har flot image og meget fine high end ure... Fint navn! - men krone for krone får du ikke finere ur ved at købe JLC ( eller de andre fine mærker)
Derfor mener jeg man skæa snakke om modeller (step op og ned) ikke mærker!
vh Baun
Du kan også få mange andre ure i denne prisklasse som et lige så fine som JLC til den pris - Omega HV - De Ville Chronografer osv.
Det JLC har at byde på i den prisklasse er meget enkel ure og værker uden dikefarer. Fin finish yes, men ikke finere end andre til samme pris!
Det samme ville du kunne gore i priskklassen 60 - 70 K osv.
Men ja Navnet JLC er fint - dels fordi bunden likke nogentlunde højt - og fordi de har flot image og meget fine high end ure... Fint navn! - men krone for krone får du ikke finere ur ved at købe JLC ( eller de andre fine mærker)
Derfor mener jeg man skæa snakke om modeller (step op og ned) ikke mærker!
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)