JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I?
cfnissen Skrev:Overvejer at købe den nye Master Compressor Diving Alarm Navy Seals.

Er ikke helt vild med Navy Seals-koblingen, men den ses kun på bagsiden af uret. Claus

Jeg kunne ikke drømme om at købe et ur i den prisklasse, hvor historie eller kobling ikke er lige i øjet. Der må findes alternativer.

Og så undrer jeg mig over debatten - et step op - eller et step ned - fra det ene mærke til det andet.

Her ville jeg mene man skal tale om modeller - ikke om mærker! Ikke alt hvad et mærke laver er nødvendigvis "finere" end alt hvad et andet mærke laver.

Visse mærker har bredde mens andre er mere snævre. Relevant må det være at sammenligne ure i samme prisklasse og så pege på fordele og ulemper!

Går man udelukkende efter den prestige der er forbundet med et bestemt mærke - så find et PP i den billige ende! Det er smæk for skillingen hvis det udelukkende handler om prestige!

vh Baun
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I? - af jacob jensen - 16-08-2009, 11:22 PM
Re: JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I? - af jacob jensen - 16-08-2009, 11:33 PM
Re: JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I? - af baun - 17-08-2009, 09:44 AM
Re: JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I? - af jacob jensen - 17-08-2009, 10:24 PM
Re: JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I? - af jacob jensen - 17-08-2009, 10:50 PM
Re: JLC MC Diving Alarm Navy Seals...hvad synes I? - af jacob jensen - 18-08-2009, 01:13 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)