Zenith Rainbow Flyback - Chronograph-reset, high-speed video
Rolf Skrev:Av - nu får jeg dårlig samvittighed da jeg bruger min chronograf på de lucaen, senest ved ræs i fælledparken (clasic car) men også ved ægkogning osv.

Men videoen får mig til at tænke:
Hvad så med en flyback som vel egentligt er bygget til at skulle "resette" hele tiden eksmepelvis hvert 8-10-20 sekund alt efter hvilket interval bomberne skal droppes. Er værket bygget på en anden måde end en normal chronograf

Rolf
Kun i selve retur giveren, selve viseren og dens holder er mig bekendt at helt samme konstruktion. En DeLuca er jo ikke en gammel kronograg og mine retur råd er vel mest til gamle kronografer - men selv om du bruger den meget (og det er da super) så kan du jo lade være med altid at give æget lige 4,5 minut og så returnere ned fra 30 sek hver gang, for det er altså et ordentligt smæk og slider - Måske dit æg bliver bedre ved at komme i lidt inden vandet koger og så få 4 min og 10 sek og sikker retur Icon_e_smile

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Zenith Rainbow Flyback - Chronograph-reset, high-speed video - af hannover_dk - 13-08-2009, 12:10 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)