1956 Breitling Navitimer with matt silver polished hands……
Kurt Brøndum Skrev:En 1. generations Speedmaster tåler ingen sammenligning med min Navitimer, det er den eneste jeg nogensinde har set, og det tog mig 8 år at finde den, Speedmasterne blev der lavet mange af, deres eksistens er kendt af alle, og de er løbende til at finde.

Nej, den vil aldrig blive brugt af mig.

Det næste ? Tjah – Breitling har kontaktet mig og forespurgt om jeg er interesseret i at sælge min samling, men det ser ikke ud til at de vil betale, så ”det næste” er uvist……

/ Kurt B

Jamme, jammen så er jeg måløs. Det med om den er kendt - eller kke så kendt, kan jeg ikke helt vurdere betydningen af. Nogen skal jo kende den for ar der er en efterspørgsel - og for at den er eftertragtet.

Jeg har fx. en Mint Condition De Ville med caliber 565.

Ikke noget der i almindelighed siger nogen noget. De Ville er ret almindeligt - og caliber 565 er også ret almindeligt.

Det er kombinationen der er usædvanlig. Seamaster De Ville blev produceret indtil ca 68 - og her med bla caliber 565, men herefter blev det jo til De Ville med de nye værker 1xxx serien - men overgangs modellen - en De Ville med den gode gamle caliber 565 er enkeltstående - og ret ukendt.

Den er sjov at have i samlingen, men ikke specielt kostbar. Selvfølgelig sælger jeg den ikke - jeg nyder den - og nyder at jeg ved det ikke er hverdagskost!

vh baun
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: 1956 Breitling Navitimer with matt silver polished hands…… - af baun - 12-08-2009, 06:06 PM
Baun, - af Kurt Brøndum - 12-08-2009, 06:15 PM
Re: Baun, - af baun - 12-08-2009, 06:30 PM
Re: Baun, - af Kurt Brøndum - 12-08-2009, 07:12 PM
Peter, - af Kurt Brøndum - 14-08-2009, 03:40 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)