Hvorfor vil klarlund ikke verificere ure mere?
Normalt vil det som Baun skriver kunne gøres på 2-5 min. så i mine øjne er 1000 kr. måske lige voldsomt nok. Trykprøvning vil i 95 % tilfælde ikke være nødvendigt, men falder pakningen fra hinanden og er uret ikke serviceret i mange år, kan det jo være nødvendigt.

Jeg vil mene en pris på ca. 200 kr. burde kunne dække besværet, men jeg kender ikke til Klarlunds interne udgifter/omkostninger, så svært at sætte tal på. Men et komplet service koster 2.500 kr. og hvis en verificering koster 1.000 kr. ville jeg sgu nok droppe verificeringen og gå direkte til service Icon_rolleyes Så slår man to fluer med et smæk og ofte trænger et godt brugt ur jo også til et eftersyn.

Mht. at købe fra respekterede sælgere kan jeg blot sige at INGEN stoler på non-prof sælgere uden butik, når de er førstegangskøbere Icon_e_confused Jeg er ofte udsat for folk der tror jeg har købt mine ure på den lokale bodega eller taget dem med hjem fra badeferie i Thailand Icon_rolleyes Her kan man fremvise nok så mange beviser for at man er hæderlig. Det er kun en ADs ord mht. originalitet der tæller desværre. Når man så står i butikken og kan irettesætte den ansatte (er sket flere gange i Århus) er det MØG irriterende at køber tror mere på en 20 årig tøs, der ved lidt om Marguerit smykker, som stiller spørgsmålstegn ved et 14060 certifikats originalitet, fordi det er halv størrelse af COSC certifikaterne Icon_evil

/Mads
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Hvorfor vil klarlund ikke verificere ure mere? - af morgan - 02-08-2009, 11:01 AM
Re: Hvorfor vil klarlund ikke verificere ure mere? - af Tukjær - 03-08-2009, 10:54 PM
Re: Hvorfor vil klarlund ikke verificere ure mere? - af Mads Gjødesen - 04-08-2009, 08:42 AM
Re: Hvorfor vil klarlund ikke verificere ure mere? - af morgan - 04-08-2009, 09:56 AM
Re: Hvorfor vil klarlund ikke verificere ure mere? - af jacob jensen - 04-08-2009, 11:24 AM
Re: Hvorfor vil klarlund ikke verificere ure mere? - af morgan - 04-08-2009, 01:23 PM
Re: Hvorfor vil klarlund ikke verificere ure mere? - af Tukjær - 04-08-2009, 01:35 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)