03-08-2009, 12:37 AM
jacob jensen Skrev:Selvfølgelig bliver et pam ikke aut. sat på dameur siderne i katalogerne fordi en model ellerDer er intet af det du skriver jeg er uenig i, synes bare at selv om moden ændrer sig og damer fint kan gå med PAM og en PO eller SUB kan være OK til jakke, er det synd at kaste rene begreber som dressur i grams fordi man faktisk kan ha ret mange ting på til dress - det er som det hele
andet bærer det,det var heller ikke det jeg sagde jeg sagde bare at begreberne udvilkler/flytter sig.
Så det der var under dressure for 15,50 år ikke er det samme som idag,personlig syntes jeg
at JLC MCM er et af de smukkeste mix mellem sport og dress der er lavet ever![]()
Et dykkerur er ikke et dressur og er ikke lavet som et,jeg syntes bare at flere dykkerure
passer godt til jakkesættet f.eks SM 2254 Rolex sub,SD,SDDS
Det er så super praktisk, når vi taler sammen, at vide hvad vi mener når vi skriver, dress - dykker -tool - sport - herre - dame o.s.v. - og ikke har forskellige definitioner. Derfor synes jeg dit ord - sports-dressur - eller tool-dressur er super - det forvirrer ingen - og giver klart billede på nethinden
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)