02-08-2009, 11:49 PM
Lidt det samme som du selv siger Joepete jeg mener at hvis uret kan gå dybt kommer det
højst sandsynligt fra en producent som kan lave dykkerure.
Jeg syntes også tit at ure der kan gå dybt lige er lavet i bedre(flottere) matrialer det er med til at give (ihvertfald mig ) de ting du selv nævner er vigtige for dig.
For selvfølgelig skal en diver have de ting du nævner men i og med at ure til stor dybde
er kraftigere lavet og nogle gange i bedre matrialer så vinder de på min bane.
200 og 300m ure kan også give dig nogle af de ting for mig har ure der går over 300m bare lige lidt mere at byde på,og det har intet at gøre med om man har brug for det.
(hvor mange bruger lige deres chronograf fuldt ud)
Et godt eksempel syntes jeg er Rolex DS 3900m holdt op mod SD 1220m
der har den større dybde været med til (for mig ihvertfald) at lave et smukkere ur
nogle kalder den klodset men det er det design jeg er en sucker for spot on,men tro
mod de linier der har skabt ikon status´en
højst sandsynligt fra en producent som kan lave dykkerure.
Jeg syntes også tit at ure der kan gå dybt lige er lavet i bedre(flottere) matrialer det er med til at give (ihvertfald mig ) de ting du selv nævner er vigtige for dig.
For selvfølgelig skal en diver have de ting du nævner men i og med at ure til stor dybde
er kraftigere lavet og nogle gange i bedre matrialer så vinder de på min bane.
200 og 300m ure kan også give dig nogle af de ting for mig har ure der går over 300m bare lige lidt mere at byde på,og det har intet at gøre med om man har brug for det.
(hvor mange bruger lige deres chronograf fuldt ud)
Et godt eksempel syntes jeg er Rolex DS 3900m holdt op mod SD 1220m
der har den større dybde været med til (for mig ihvertfald) at lave et smukkere ur
nogle kalder den klodset men det er det design jeg er en sucker for spot on,men tro
mod de linier der har skabt ikon status´en
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)