Hvorfor vil klarlund ikke verificere ure mere?
Jeg var også derinde i sidste uge i samme ærinde. Jeg kom om formiddagen og fik af vide at de ville kunne have uret klart senere på eftermiddagen, og at det ville beløbe sig en ni hunderede og et eller andet. Da uret nu, modsat tidligere skulle omkring deres værksted, hvor de så ville åbne det.
Man ville så få et eller andet officelt papir på at det var ægte. Hvad et sådan skal bruges til ved jeg ikke, får når man engang skal sælge uret videre, så tvivler jeg på at køber giver meget for sådanne et "diplom"

Jeg vil tror det er for at få lidt mere forretning at de gør det, for som ekspedienten sagde, så er det jo ikke kun "os" der skal ind og se om vores ur er ægte der benytte denne service, men også Toldvæsnet, og yder man noget til det offentlige, så er det jo ofte bare med at skrue prisen i vejret, da de sjælendt fokusere på pris.
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Hvorfor vil klarlund ikke verificere ure mere? - af morgan - 02-08-2009, 11:01 AM
Re: Hvorfor vil klarlund ikke verificere ure mere? - af ultoman - 02-08-2009, 05:45 PM
Re: Hvorfor vil klarlund ikke verificere ure mere? - af Tukjær - 03-08-2009, 10:54 PM
Re: Hvorfor vil klarlund ikke verificere ure mere? - af morgan - 04-08-2009, 09:56 AM
Re: Hvorfor vil klarlund ikke verificere ure mere? - af jacob jensen - 04-08-2009, 11:24 AM
Re: Hvorfor vil klarlund ikke verificere ure mere? - af morgan - 04-08-2009, 01:23 PM
Re: Hvorfor vil klarlund ikke verificere ure mere? - af Tukjær - 04-08-2009, 01:35 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)