Hvorfor vil klarlund ikke verificere ure mere?
Jeg ved det ikke, men kunne levende forestille mig at de er ret trætte for den uendelige kø af folk som spørger alt muligt ang. deres entry level Rolex´ (lige købt gennem DBA eller fra et lignende sted) og som skal verificeres og helst skriftligt og hvor gammel er uret og var prisen OK og kommer efter dig...
Der findes så ufatteligt mange (Rolex-) ure hvor kun selve urkassen og værket er ægte; lænken, lynetten, skiven, glasset osv. er aftermarket og jeg kan godt forstå at de ikke gider mere. Någen gang er det også ret kompliceret at forklare sagen for en ikke-Rolex-nørdt. Og det kan tage tid (uret skal åbnes osv.).
Måske har HQ i Schweitz givet nye retningslinier for AD´er ?
Måske havde ekspedienten bare ikke en topdag ?
Under alle omstændigheder er de ikke forpligtede for at yde gratis vurderingsservice (på trods af at de har gjort det indtil videre).
Cheerio -John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Hvorfor vil klarlund ikke verificere ure mere? - af TioMalo - 02-08-2009, 10:45 AM
Re: Hvorfor vil klarlund ikke verificere ure mere? - af morgan - 02-08-2009, 11:01 AM
Re: Hvorfor vil klarlund ikke verificere ure mere? - af Tukjær - 03-08-2009, 10:54 PM
Re: Hvorfor vil klarlund ikke verificere ure mere? - af morgan - 04-08-2009, 09:56 AM
Re: Hvorfor vil klarlund ikke verificere ure mere? - af jacob jensen - 04-08-2009, 11:24 AM
Re: Hvorfor vil klarlund ikke verificere ure mere? - af morgan - 04-08-2009, 01:23 PM
Re: Hvorfor vil klarlund ikke verificere ure mere? - af Tukjær - 04-08-2009, 01:35 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)